مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

اجرای ۵۲ طرح عمرانی حوزه ورزش در لرستان

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت:۵۲ طرح عمرانی ورزشی در لرستان در دست اجراست.
به گزارش پایگاه تحلیلی -خبری عقلانیت و توسعه: مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در هفته تربیت بدنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۵۲ طرح عمرانی ورزشی در لرستان در در دست اجراست که با تکمیل آن ها ۲ سانتی‌متر مربع به سرانه ورزش استان اضافه می‌شود.
اسن مقام مسوول گفت: امسال ۲۷ طرح ورزشی با ۱۳۱ میلیارد تومان اعتار در لرستان تکمیل شد که با تکمیل آن ها ۶۶ هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه شد.
قیاسیان اضافه کرد: در حال حاضر ۵۲ پروژه عمرانی در حوزه ورزش در دستور کار قرار دارد و چنانچه پروژه‌های در حال احداث تکمیل شود، ۲ سانتی متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه می‌شود.
وی بیان کرد: پروژه‌های بزرگی همچون ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد، ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان بروجرد، پیست اسکی شهرستان الیگودرز، چمن بزرگ ورزشی رومشکان، استخر چگنی و پروژه‌های دیگر نیز در حال انجام است.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به حوزه قهرمانی، افزود: سال گذشته میزبان ۱۳ رویداد مهم و امسال نیز میزبان ۷ رویداد بودیم که مهمترین و بزرگترین میزبانی آن در سال جاری مربوط به مسابقات هیئت کاراته با حضور ۳ هزار نفر کاراته‌کا بود که لرستان توانست در این مسابقات رتبه سوم را کسب کند.
قیاسیان با اشاره به حوزه ورزش و جوانان در حوزه جوانان، اضافه کرد: سال گذشته ۲۸ هزار نفر در حوزه وام ازدواج واجد شرایط تسهیلات بانکی شدند که از این تعداد در حال حاضر ۷ هزار نفر آن‌ها در صف انتظار قرار دارد.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه کنگره شهدا را در پیش رو داریم با همکاری روسای هیئت‌های ورزشی تاکنون ۳ هزار و ۷ برنامه استانی، شهرستانی و لیگ را در راستای فرهنگ شهادت و ایثار پوشش دادیم.